Thursday, September 7, 2017

193 Kaido Krause

Mis seob Sind Järva vallaga?
Järva vallaga seob mind see, et ma olen sündinud Järvamaal, minu kodu asub tulevases Järva vallas ehk praeguses Koigi vallas, Kahala külas, ma töötan ja minu pere elab Järva vallas. Kõik see on hingelähedane ja mul ei ole vähimatki tahtmist siit ilusast ja kaunist Järvamaalt lahkuda, vaid pigem soovin panustada oma kodukohta ja kogu valla hüvanguks midagi ära teha.

Mis haridust omate, mis tööd teete ning millega veel tegelete?
Olen omandanud Eesti Maaülikoolis 2007.aastal keskkonnamajanduse eriala ja mulle on väljastatud sotsiaalteaduse bakalaureusekraad. Mis puudutab edasisi õpinguid, siis olen veendunud, et tulevikus sooviksin juurde ennast täiendada magistriõppes haldusjuhtimise või majanduse erialal.
Alates 2013.a detsembrist töötan Koigi Vallavalitsuses maa-ja ehitusnõunikuna. Minu tööülessannete hulka kuuluvad teede hooldus, ehitusjärelvalve ning ehitus -ja kasutuslubade väljastamine ning kõik mis seondub maareformi läbiviimisega ja maade mõõdistamistega. Vabal ajal tegelen tervisespordiga, käin jooksmas ja jalutamas, tegelen kalapüügiga ja meeldib oma enduro mootorrattaga metsade vahel sõitmas käia ja loodust nautida.

Kuidas olete seni omavalitsuste juhtimisega seotud olnud?
Omavalituse tööga olen kokku puutunud koguaeg, põhimõtteliselt peale Eesti Maaülikooli lõpetamist asusin koheselt omavalitusse tööle ja olen töötanud siiani erinevates omavalitustes ametnikuna. Kogemused on mul töötamises Viljandimaa kui Tartumaa omavalitustes, mis on andnud mulle suured erialased kogemused ja oskused, mida koolipingis ei omanda. Mis puudutab omavalitsuse juhtimist siis arvan, et omavalitsuse juhtimise taga peitub ikkagi hea meeskonnatöö, ainult omavalituse juht ei suuda üksi omavalitsust juhtida, selleks peab olema hea koostöö erinevate ametnikega ja kogukonnaga.

Miks kandideerite ning mille eest kõige rohkem seisaksite kui pääseksite volikokku?
Pean tunnistama, et ma ei ole mitte kunagi kuulunud ühtegi poliitilisse erakonda, kuid otsustasin siiski meie Järva valla heaks valmisliidu alt kandideerida volikokku. Kandideerin sellepärast, et tunnen muret üleüldiselt maapiirkondade hääbumise ja kehvade auklike ja tolmavate külateede pärast, tahan et rohkem mõeldakse vähekindlustatud perede peale ja toetatakse nende igapäevast toimetulekut senisest veelgi paremini. Lisaks soovin maapiirkonda tuua rohkem ettevõtlust, ettevõtluse kaudu loodud töökohad annavad võimaluse külainimestele töötamiseks, et nad ei peaks lahkuma oma kodukohast ja otsima tööd väljaspool Eestit.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...