Friday, September 15, 2017

195 Krista Nelke

Mis seob Sind Järva vallaga?
Olen sündinud, kasvanud ja elanud Amblas. Tulenevalt haldusreformist tekib seos alates oktoobrist, kui Ambla vallast saab Järva valla osa.

Mis haridust omate, mis tööd teete ning millega veel tegelete?
Olen lõpetanud Ambla Põhikooli ja Tapa Keskkooli. Antud momendil on pooleli õigusteaduse õpingud Tartu ülikoolis. Igapäevaselt töötan kliendihaldurina hulgikaubanduses.
Kuulun MTÜ Ambla Haridusseltsi juhatusse alates selle asutamisest 2004.

Kuidas olete seni omavalitsuse juhtimisega seotud olnud?
Olin Ambla valla volikogu liige eelmisel perioodil. Olen olnud maaelu- ja eelarvekomisjoni liige, lisaks sotsiaalkomisjoni liige ja pool perioodi komisjoni esimees ning volikogu esindajana kuulusin Ambla Lasteaed-Põhikooli hoolekogusse. Sellel volikogu perioodil olin aasta aega asendusliige.

Miks kandideerite ja ning mille eest kõige rohkem seisaksite kui pääseksite volikokku?
Kuna mulle on oluline, et tavaliste inimeste hääl jõuaks kaugemale bussipeatusest ja poe esisest, otsustasin kandideerida ja seista selle eest, et kohalikud inimesed saaksid suures vallas rohkem kaasa rääkida oma küla ja kogukonda puudutavates teemades.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...