Monday, September 11, 2017

196 Kristjan Siiroja

Mis seob Sind Järva vallaga?
Elan, töötan ning olen ettevõtja tulevases Järva vallas. Minu kodu asub praeguses Kareda vallas Müüsleri külas. Olen uhke oma kodukandi üle ning soovin anda oma panuse selle arengusse.

Mis haridust omate, mis tööd teete ning millega veel tegelete?
Olen omandanud Sisekaitseakadeemias päästja eriala, hetkel õpin edasi päästemeeskonna juhi eriala. Töötan Koeru päästekomandos kutselise päästjana, samuti olen Järva-Jaani vabatahtlik päästja, millega annan enda panuse meie kogukonna turvalisusesse. Veel tegutsen ettevõtjana turismi ja meelelahutuse valdkonnas. Olen Kilplane OÜ juhatuse liige, millest on välja kasvanud edukas pereettevõte. Tegutsen ka transpordi ja logistika valdkonnas. ViaEst Logistics OÜ on arenev logistika ettevõte. Veel olen BTR Racing MTÜ juhatuse liige, oleme korraldanud jääraja võistlusi ning selle nime all osalevad meil ekipaazid ka rahvaralli võistlustel, kus olen olnud võistlusautos kaardilugeja rollis.

Kuidas olete seni omavalitsuste juhtimisega seotud olnud?
Omavalitsuse juhtimisega otsene seos puudub, kuid leian, et mis puudutab omavalitsuse juhtimist, siis omavalitsuse juhtimise taga peitub ikkagi hea meeskonnatöö, ainult omavalituse juht ei suuda üksi omavalitsust juhtida, selleks on vaja head ja hästi toimivat meeskonda.

Miks kandideerite ning mille eest kõige rohkem seisaksite kui pääseksite volikokku?
Ma ei kuulu mitte ühtegi poliitilisse erakonda, otsustasin kandideerida Järva valla heaks valimisliidu alt, sest soovin anda oma panuse meie valla arengusse. Kindlasti on minule südamelähedased teemad meie kogukonna turvalisus, ettevõtluse arenemise soodustamine meie Järva vallas, mis tooks juurde uusi töökohti, et inimesed ei peaks kaugemal tööl käima ja kogukonna ühtsustunne - et seisaksime kõik koos oma kogukonna heaolu eest.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...