Monday, October 9, 2017

187 Arto Saar

Mis seob Sind Järva vallaga?
Olen Järva-Jaani vallas elanud 1994. aastast. Esialgu Metstaguse külas ja seejärel Järva-Jaani alevis. Järva-Jaanis on mu kodu, mu pere, mu sõbrad, mu elu. Mul on  juured juba  sügaval Järva mullas ja see side on tugev.

Milline haridus, mis tööd teen ja millega veel tegelen?
2000. aastal lõpetasin Järva-Jaani Keskkooli ja peale seda läksin õppima Tartu Ülikooli Pärnu kolledžisse, kus lõpetasin ärijuhtimise eriala. Peale kooli lõpetamist võeti mind Järva-Jaani vallavalitsusse arendusnõunikuks, kellena töötasin 2007. aastani. 2007. aastast kuni 2009. aasta kohalike omavalitsuse valimiseni olin Järva Maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja ning peale seda kuni tänaseni Järva-Jaani vallavanem.
Lisaks olen ma MTÜ Järvamaa Omavalitsuse Liidu juhatuse liige ning selle kultuuri-ja spordikomisjoni esimees, Järvamaa Spordiliidu juhatuse esimees, Järvamaa Arenduskeskuse nõukogu aseesimees, MTÜ Järva Arengu Partnerid juhatuse aseesimees, SA Koeru Hooldekeskuse nõukogu liige, Paide Kultuurikeskuse nõukogu liige ning ka Järvamaa Keskraamatukogu nõukogu liige. Tänu nendel kohtadele on mul selge ülevaade maakonna erinevate valdkondade tegevusest ning ühineva Järva valla elust on mul väga mitmel tasandil hea pilt olemas.
Lisaks perele ja tööle on mul hulk hobisid. Olen Järva-Jaani jalgpallimeeskonna mängiv treener üle 10 aasta olnud. Sel aastal tuli meie meeskond III liigas 12 meeskonna seas 4. kohale ning mul õnnestus lüüa 13 väravat. Tantsin tantsurühmas Jürid-Marid ning meie esinemisi on hinnatud ka preemiavääriliselt nii maakonnas kui väljaspool. Discgolfi mängin meelsasti ning olen üks Võllaste discgolfi arendamise eestvedajatest. Lisaks tegelen jõudumööda korvpalli, mälumängu ning ujumisega. Olen ka punkbändi Pervertum Debile basskitarrist, kuid viimastel aastatel pole väga tihti proove saanud teha. Põneva harrastusena teen puidule põletamist ja ka savikeraamika pole võõras. Tegevust jagub ning igav ei hakka kunagi.

Kuidas olen omavalitsuse tööga/juhtimisega seotud?
Ilmselt eelmine vastus andis päris selge vastuse, et ma olen seni väga tihedalt seotud olnud avaliku sektoriga ning ajavahemikul, mil olin Järva Maavalitsuses tööl, olin edasi Järva-Jaani vallavalitsuse liige. Seega on mul kogemusi omavalitsuse juhtimisest üle 14 aasta.

Miks kandideerin ja mille ees seisaksin, kui saaksin volikokku?
Olles ka valimisliidu vallavanema kandidaat, siis seisaksin eelkõige selle eest, et Järva valla inimese arvamusega arvestatakse tihedamalt kui iga nelja aasta tagant valimiste ajal. Ma soovin ja tahan olla inimeste jaoks olemas ning et sellest inimestel ka päriselt kasu oleks. Suure valla juhtimine peab olema aus ja avatud ning sõltumatu era- ja  erakondade huvidest.
Minu suurim eesmärk on vallas tagada noortele inimestele ja peredele võimalused kohapeale elama jääda ning siin ilma suurte kohustusteta elu alustada ja eakatele oma kodukandis väärikalt vananeda. See kehtib kõikide Järva valla piirkondade kohta. Selle eesmärgi täitmiseks näen suurt rolli munitsipaalüürimajade loomisel, millele on lõpuks suuremat tähelepanu pööramas ka riik. Lisaks on väga oluline ettevõtluse areng ning võimaluste loomine uute ettevõtete tekkeks. Ka siin peame leidma võimalusi ettevõtete loomiseks ja arendamiseks, ilma, et segaks suur bürokraatia või suured kohustused.

Ja kõige lõpuks. Me peame looma volikogus sellise õhkkonna, et kõik osapooled ühiselt tegutseks uue Järva valla käima lükkamise ning ühise hingamise nimel.

No comments:

Post a Comment

KÕIK VALIMA!

Täna kell 9.00 algas e-valimised aadressil www.valimised.ee ning Järva valla valimisjaoskondade kohta saab rohkem infot SIIT.  Meie seast...